21 Mayıs 2012 Pazartesi

Opera'nın Özel Fare Hareketine Bayılacaksınız

Opera, Internet Explorer ve Mozilla Firefox ardından en çok kullanılan internet tarayıcısı olarak 3. sırada yer alıyor. Tıpkı işletim sistemlerinde olduğu gibi internet tarayıcılarında da fanatik derecesinde bir bağlılık oluşuyor.

Bugün Opera Unite projesini okurken son sürümü de indirdim. Bir zamanlar Opera'yı denemiştim ama daha sonra Mozilla Firefox ve Internet Explorer kullanmaya devam ettim. Son sürümü indirirken özelliklerinin anlatıldığı sayfayı incelerken mükemmel bir özellik keşfettim:Özel Fare Hareketi.


Opera özel fare hareketi

Tıpkı askeri operasyonlarda olduğu gibi havalı bir adı var :) Özel fare hareketi ile bir önceki veya sonraki sayfayı görüntüleyebilir ya da yeni sekme açabilirsiniz. Eğer farenin sağ tuşunu basılı tutarken sola hareket ettirirseniz bir önceki sayfayı; sağa hareket ettirirseniz bir sonraki sayfayı görüntüleyebilir, aşağı hareket ettirdiğiniz takdirde de yeni bir sekmeyi açabilirsiniz.

Nasıl ama, havalı değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder